poniedziałek, 21 stycznia 2013

Fizycznie jest ok...

"Ale ty twarda jesteś." Kiedy się coś takiego usłyszy to nie wiadomo czy się cieszyć, czy nie. Ostatnio coś takiego usłyszałam. Absolutnie się z tym nie zgadzam, dzisiaj to do mnie dotarło. Nie z psychicznego punktu widzenia. Fizycznie ok, jestem dość wytrzymała, no może tragedie też jakoś znoszę, chociaż do końca pewna nie jestem, nie przeżyłam jescze nic takiego co by mogło naprawdę mnie dotknąć. Wiadomo pogrzeby się zdarzają. Chodzi mi bardziej o to, że panicznie boję się mojej przyszłości, a jeszcze bardziej samotnej teraźniejszości. Odżucenie to to co mnie paraliżuje. Taki strach potrafi mnie zmienić nie do poznania. Bywają takie dni, kiedy wszustko mi uświadamia, że ja wciąż jestem sama samotna to jestem bardziej bezbronna, niż wtedy kiedy schnie mi lakier na paznokciach. Czuję się roztrzaskana i usiłuję się pozbierać chociaż samej to tak trochę trudno, wiem, że powinien być ktoś kto pomoże mi się z tym uporać, a najlepiej sprawić żeby to zniknęło.

10 komentarzy:

  1. Chyba niczego nie boję się tak, jak bezsilności i samotności. Niczego na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem co czujesz, bo mam podobnie, ale mi nikt nie mówi, że jestem twarda, bo nie jestem. Ale trzymaj się, kiedyś wyjdzie Słońce i nie będziesz się już bać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W rzeczywistym świecie noszę uśmiech na twarzy, nigdy nic nie widać, że coś przeżywam. Jestem żywiołowa, energiczna, ale wszystko się zmienia, gdy jestem sama w domu, czy też w świecie wirtualnym. Łatwiej mi przychodzi wyżalenie się, często płaczę, mam dołek. Spowodowane jest to tym, że nie mam takiej osoby (przyjaciółki), która by mnie zrozumiałam. Mam chłopaka, też mu się żalę i płaczę w jego ramię, ale to nie to samo. Facet ma inny tok myślenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że nie ma ludzi, którzy nie obawiają się samotności i swojej przyszłości - każdy z nas o czymś marzy, a wizja porażki nie jest pozytywna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wszyscy boimy się przyszłości. Nikt nie chce byś samotny, to zrozumiałe, każdy człowiek potrzebuje ciepła od drugiej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki strach jest czymś normalnym. Wszyscy się boją. Wcale nie świadczy on o tym, że nie jesteś twarda, absolutnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo ludzie są czesto w błedzie każdy nawet najwiekszy twardziel/ twardzielka jest w środku kruchy/a i też potrzebuje czasem wsparcia.
    Ale tak jest, bo ludzie myśla tylko o osobie są ślepi na innych.

    Bojisz się przyszłości , a może w przyszłości przestaniesz czuć się samotna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. taki "ktoś" w końcu się pojawi... wierzę, że każdy ma gdzieś takiego człowieka. przeznaczonego tylko dla niego. tylko potrzeba cierpliwości. tych samotnych dni. by później docenić to szczęście. na które tyle się czekało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Samotność ma wiele plusów. :) Nie mniej jednak, przyjaciele dają poczucie spełniania.

    OdpowiedzUsuń