czwartek, 11 kwietnia 2013

Masz szansę pomóc

Sukienka jest (i to jaka ładna) partner jest (i to ten wymażony. Ze spokojem stwierdzam, że mogę iść na wesele, chociaż jakoś sobie tego nie wyobrażam. Wszystko jest, tylko czasu ni ma, na nic, a zwłaszcza na naukę. Przeraża mnie to, że moje słabe oceny mnie nawet nie obchodzą. Tak źle z moim lenistwem to chyba jeszcze nie było. Ten tydzień jest bardzo udany i jakiś taki świerzy, nie nudzę się, co więcej mam pełno wrażeń. Miła odmiana. 
Mam do was ogromną prośbę, mianowicie moja szkoła,a konkretniej klasa bierze udział w takim konkursie, w którym możemy wygrać pieniądze na wyposażenie klasy w sprzęt multimedialny. Przy okazji dostałabym piątkę z historii. Bardzo prozę was o głosy na ten projekt:


Głosować można raz dziennie do 22 kwietnia, nie musimy wygrać, byle byśmy byli w pierwszej dziesiątce. Z góry dzięuję za pomoc :)


3 komentarze:

  1. Czasu nie ma na naukę. Ach, jak ja to znam ;D
    Zagłosowałam. :}

    OdpowiedzUsuń
  2. Robi się ciepło, teraz z nauką będzie coraz gorzej... :( Mnie na początku semestru zdołowała moja niska średnia i teraz się wzięłam, mam nadzieję, że trochę lepiej mi wyjdzie, bo uczę się więcej -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. wiosna, wiosna! niby więce chęci, ale do szkoły chodzić się nie chce. ja martwię się swoimi ocenami, ostatnio nawet zdarzało mi się uczyć, ale teraz często opuszczam zajęcia, bo zwyczajnie mi się nie chce... ale mus to mus, byle iść i to przesiedzieć, trochę posłuchać. do końca roku jeszcze trochę! : )

    OdpowiedzUsuń