poniedziałek, 20 maja 2013

Pomiędzy chcieć, a móc

Bycie obojętną wcale nie jest takie łatwe, jak by się mogło wydawać.
No chyba, że ja nie chcę być obojętna, tak podświadomie?
Baby zazwyczaj nie wiedzą czego chcą, a jak już wiedzą to nieuniknoione jest, że tego nie dostaną. Stwierdzam, że jestem stu procentową babą.
A ja chcę tylko chociaż raz ulokować dobrze swoje uczucią. Tak wiem nie zaczyna się zdania od A. A co mi tam, ja tu rządzę. Niech ten rok szkolny się już skończy, potrzebuję wakacji, odpoczynku od tego wszystkiego, poznania nowych ludzi, a no właśnie, w mojej miejscowości nie ma ciekawych ludzi, nie ma na kim oka zawiesić. Z niecierpliwością czekam
na studia i spierdalam z tej mojej małej mieściny. Jeszcze dwa lata, no chyba, że nie zdam z fizyki. Dzisiaj tak o wszystkim i o niczym. Nie mam się komu wygadać i co gorsza nie dlatego że brakuje mi słuchaczy, ale temu, że od tygodnia jestem zamknięta w sobie, jeszcze bardzije boję się komukolwiek zaufać. Z głową coraz gorzej, boli i boli coraz bardziej,
a lekarze nie widzą tego przyczyny. Po prostu cudownie. Matma, chemia
i fizyka jednego dnia to nie jest dobry pomysł... Faceci są na serio tacy ślepi? Zastanawia mnie czy oni na prawdę nic nie widzą, a może nie chcą widzieć. Ja chcę tylko, żeby on to w końcu zauważył, dał jakiś znak,
bo od dawna nie ma żadnej inicjatywy z jego strony, choć raz chcę być
w centrum uwagi.

5 komentarzy:

  1. Może faceci nie są ślepi, tylko nie są dojrzali na związek. Ewentualnie uważają, że związek to ograniczenia, a wiadomo jak to faceci, najlepiej żadnych ograniczeń..

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz jak jest z facetami? jeden z nich mi powiedział, że Oni wszyscy są nie domyślni, że trzeba im wszystko podstawiać pod nos, objaśniać każdy szczegół bo nie widzą żadnych znaków od nas.
    zgodzę się z wyższym komentarzem: związek to ograniczenia, a mało który teraz chce być ograniczony bo przecież: "f*ck it I'm young"
    trzymaj się. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie Cię dobiję.. ale ja właśnie zaczęłam moje najdłuższe wakacje w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A może ten facet po prostu nie chce zwrócić uwagi i po prostu świadomie Cię ignoruje. Ile razy zdarza się to drugą stronę? Milion. Nie chcę go bronić ale wiesz... wszystko jest możliwe.
    Powodzenia.

    ps. mnie swego czasu też bolała głowa. 2 lata z tym walczyłem. Dopiero za granicą lekarze zdiagnozowali nadciśnienie śródczaszkowe... W Polsce lepiej umrzeć niż być leczonym.

    3maj się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faceci nie są tak domyślni jakbyśmy chciały, jak nie powiesz to nie masz i rzadko udaje się to zmienić.

    Wytrwałości życzę!

    OdpowiedzUsuń